2013. január 2., szerda

2012 Karácsonya - évzáró


Az idei Karácsony nagy részét vidéken töltöttünk, s hogy ne a TV vagy a kondér előtt töltsem az időm jó részét , gondoltam irány a természet. Sajnos a mérleg nem hazudik, mire hazaértünk jócskán megközelítettem egyéni rekordomat melyet évekkel ezelőtt állítottam fel. Azt hiszem igen kemény tavasz elé nézek, nem szeretnék új szörfruhát venni az idei szezonnyitóra.
Naplemente

Már Szenteste előtt a vízen voltam, reménykedtem hogy az angyalok tartogatnak számomra némi meglepetést. Azt már sejteni lehetett, hogy az időjárás az én oldalomon van, mivel az előrejelzések szerint várható volt olyan nap az ünnepek során mikor a hőmérő higanyszála elérhette a 15C fokos hőséget is ( el is érte kétszer ).

Nem bíztam a véletlenre, a kis St. Croix botomat vittem és apró jig horgokat ( volt mikor a nano végén 5gr-os micro jigg csücsült ). A domiknak a mélyebb gödrök aljában kell lenniük, mert egy fecske nem csinál nyarat ( hiába a meleg, a víz ettől még nem melegszik fel erre a 3-4 napra ).

Minden napra jutott halam, régen volt ennyire adakozó ez a víz....
nem csak a tilalom védi, még mindig úszkál
teljesen más mintázat
  
a legnagyobb domim a mélyből
szépen búcsúzott a 2012
Minden szempontból szépen búcsúzott a 2012-es év tőlem: szép halakat fogtam, s a legszebb arcát mutatta a dombság. Remélem mire tavasszal vissza térek ezeknek a szép halaknak lesz még hírmondójuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése